jag diggar dig

Utan dig vid min sida hade jag aldrig orkat, du ställer upp i vått och torrt och finns alltid hos mig.. Du behöver inte visa att du bryr dig för jag vet att du gör det iallafall, vad det än skulle vara så kan jag alltid vända mig till dig och det är precis det jag gör också! Du är den som förstår, du är den som stöttar och du är den som alltid alltid hjälper mig.. Jag önskar att jag egentligen kunde förklara hur mycket jag faktiskt uppskattar dig! Att hitta en människa som dig är inte lätt men jag har hittat dig, jag har lärt känna dig och jag har dig vid min sida, igår idag & föralltid! Det finns ingenting som någonsin kommer kunna skilja dig ifrån mig för du är min, bara min!

JAG ÄLSKAR DIG ELLINOR BRUNELIUS! <3



du&jag, föralltid bästa vän!

Kommentarer
Postat av: ellinor

Vet inte vart jag ska börja men något du ska veta är att du alltid kan komma, när som helst! Finns alltid och försöker göra mitt bästa. Du är så grymt kanon bra älskling, ingen är som du. Jag släpper aldrig taget om dig, det är du som får mig att må bra! Vi föralltid, oavsätt vad! JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN NÅGONTING ANNAT <3

2009-12-09 @ 11:36:53
URL: http://ebrunelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0