IKEA

Oj oj oj vilken dag, helt fantastiskt rolig måste jag ju få säga..
Blev en tripp till Ikea med älsklingen och the family Rhodin och det var för det mesta skratt under hela tiden, dock mycket folk på ikea men vad gör det?

Vi hade inte tänkt införskaffa oss så jättemycket men det slutade med en hundra gånger mysigare lägenhet, toppen! Köpte ljus, ramar, hyllor, soffbord, gals, tallrikar och lite annat smått och gott. Måste bara fixa lite bilder som vi kan ha i ramarna.. Jimmy och Marie köpte också lite grejer, undeeerbart!

Men det blev problem också eftersom att vi struntade i att ta med en släpvagn endast för att vi inte skulle handla så jätte mycket men tillslut blev det mycket grejer iallafall och både jag och Marie satt som två mongon därbak med hyllor i stjärten och ramar i knät och sist med ett snett huvud upptryckt i taket, kalas faktiskt!







Kommentarer
Postat av: Marie

Blev ju skit bra med bordet ju:) lätt värt att sitta som ett mongo haha. Bästa är min mongo min oxå ju passar ju in :)

2009-11-15 @ 00:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0