trött

Frågan är ju varför jag sitter i skolan när klockan bara är 8.35 och jag egentligen börjar halv tio, jo därför att Ella börjar halv nio och jag sov ju där inatt så jag hade helt enkelt inget val imorse mer än jag inget hellre hade legat kvar i sägen och sovit för jag var så fruktansvärt trött!
Tror inte att vi somnade förrän klockan var halv två, ska inte göras om för jag känner att kroppen inte är på min sida alls idag och verkligen inte mina ögon, dom sover fortfarande och kommer antagligen göra det hela dagen så ikväll blir det läggdags tidigt! MYCKET TIDIGT..

Det som gör mig ännu mer trött är att jag slutar halv tolv men måste tydligen vänta på Ella som slutar tjugo i två, kan dagen bli bättre? haha, njaa! så bra är den kanske inte men.. i love u bff.

Kommentarer
Postat av: ellinor

& jag älskar dig! <3

2009-11-03 @ 09:41:58
URL: http://ebrunelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0