FIRE BURNING

Hej alla dom som läser min töntiga lilla blogg.. Vet att jag varit lite dålig på uppdatering men ibland har man varken tid eller lust och då skiter man i det helt enkelt.
Förskylningen är nästan över, fortfarande lite snorig och hostan sitter alltid kvar hur länge som helst men ingen feber och inte halsont och det tackar jag gud för.

Kort dag idag, som alla Tisdag.. dock samhällskunskapsprov men det är bara hoppas på det bästa och göra allt för att klara det, sen blir det Parken Zoo med Linn, dags att ta vaccinspruta.. Varför inte ta det liksom? dumt om man skulle bli smittad av själva svininfluensan och kanske tillochmed dö, nejnejnej! Peter hoppades dock på att jag skulle komma hem och bara kunna gå baklänges men det har jag nog svårt att tro att det kommer hända, lite kul vore det ju iofs men, haha!



so long fuckers :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Händer de så ska jag köra ut dig till Österby och låsa in dig bakom grindarna så vi kan skrämma de som hämd :) haha

2009-11-24 @ 13:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0