FREEEEEDAG!

Åh vad skönt med fredag, tror inte att det finns någon dag man längtar till mer på en dag, helt underbart!
Blev tyvärr inget bloggande igår, hade inte tid i skolan och sen när jag kom hem var jag också upptagen, blev att sola med ella efter skolan, tuna park med peter och sen blev det till att tvätta eftersom att det inte gick i torsdag!

Ikväll blir det att gå ut och äta med älskling sen blir det kanske bio också för vi har faktiskt varit tillsammans i 14 månader idag, grattis till oss!

Fick reda på att Peter står i Södertälje med punka på bilen och hans mobil ligger hemma men han hade tydligen fått tag på någon telefon så pappa är på väg till honom för att hjälpa till och jag kan inget mer än att skratta! Fast imorse blev jag lite orolig när jag hade flera missade samtal från svärfar men nu är det lugnt!

Nu måste jag springa och sätta på mitt ett par strumpor och leta efter ett par skor sen kuta till bussen, hörs sen, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0