Hotel Room Service

Jag hatar verkligen onsdagar. Mitt i veckan och det är verkligen sämst lektioner, men det är bara att stå ut!
Försov mig ganska mycket idag, började egentligen 8.15 men jag kom till skolan 10.30 fast jag behövde verkligen sova ut!

Idag blir det av att tvätta tillsammans med älskling, kan ju säga att det behövs, har inga kläder alls. Efter det vet jag inte vad som händer men det visar sig, kanske ska ta en liten promenad tillsammans med honom för att bara umgås, vore mysigt!

Jag läntar faktiskt till julafton, någon mer som gör det?



Jag älskar dig Peter Ytterberg, du är allt!


Kommentarer
Postat av: k

jag gör :D

2009-11-05 @ 20:49:24
URL: http://karolinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0