i wanna grow old with you

Varför ska allting vara så svårt och så jobbigt? Varför blir aldrig något som man vill, varför kan inte allt bara fungera som det ska? det är alltid bra till en början men efter ett tag kommer problemen in och dom fortsätter bara och tar aldrig slut, det kommer alltid upp något nytt som ska förstöra och man kan helt enkelt inte komma överrens, varför? Jag menar inte att det alltid är dåligt och det är de absolut inte men mycket av sakerna som händer och sker är jobbiga och det tar på en, mycket mer än vad man tror.. Så är det iallafall på mig, jag kanske är över känslig, vad vet jag men så ligger det till iallafall och jag vet inte vart jag ska börja och jag vet inte heller vart jag ska sluta, svårt är det ibland.. Man känner något inom sig som man inte alls kan förklara även om man önskar att det gick men det finns inga ord för hur man känner och det är precis så det är! Önskar att du kunde förstå, det har inte med dig att göra.. absolut inget sånt utan allt handlar bara om mig själv. Men jag älskar dig!

och en sak kan jag säga, det är så tur att jag verkligen har min bästa kompis som alltid ställer upp, det spelar ingen roll vad det är eller vad det handlar om, du finns alltid där för mig med dina varma och älskade kramar. Du förstår mig alltid bäst även om jag inte ens kan förklara hur jag egentligen känner så förstår du och jag vet inte hur du lyckas med det men du får mig alltid att trivas hos dig även om jag är jätteledsen eller nere så får du mig att le och vara glad på något konstigt sätt.. Jag önskar att jag kunde förklara med ord hur jag verkligen känner för dig, men det kan jag inte! Jag älskar dig Ellinor Brunelius, mer än allting!


Kommentarer
Postat av: din bästavän!

älskling, du skriver så jag får tårar! du är det absolut bästa jag har och kommer aldrig att ha en tanke på att släppa dig! om du slutar kämpa, kämpar jag för dig! det är något som du alltid måste veta! kom ihåg en sak, att sluta aldrig tro på dig själv, jag vet att du kan och att du gör rätt saker, precis som du känner och vill!

JAG ÄLSKAR DIG <333333333

2009-11-02 @ 23:42:02
URL: http://ebrunelius.blogg.se/
Postat av: limpan

gullig bild! :D haha

2009-11-11 @ 10:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0