måndag

some bad update!
Oj, kom på att jag faktiskt inte skrivit något på hela helgen, dåligt av mig.. Men jag kan dra lite kort om helgen så får ni veta vad lilla jag har gjort om någon nu bryr sig, haha.

fredag: skolan som vanligt, Peter hämta mig och ella på stan, åkte till tuna park för att kolla lite.. senare på kvällen gick jag och älsklingen ut och käka och sen blev det bio, (bröllopsfotografen) grymt bra film som är helt klart värd att se!

lördag: på dagen bowlade vi tillsammans med phille, ella och evelina och undra vem som vann? ;) senare på kvällen käkade vi på athena med mange och linda och sen hem till oss och spelade lite wii, där vann jag dock inte!
söndag: igår tog vi det lugnt mest, övningskörde med pappa och sen kom han och peter föräldara över på farsdags middag, suuuuper mysigt!

Idag försov jag mig, bra jobbat liksom! Får se vad dagen har att bjuda på,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0