söndag

Usch, son rubriker lyder så är det söndag idag vilket betyder att det är skola imorn, segt som sjutton med ändå skönt, inte så långt kvar tills det är jullov!
Lovet har varit helt underbart, har hunnit gjort mycket saker som shopping, varit med vänner, sovit ut och bara haft det grymt bra!

Kvällen igår var helt super, blev en halloweenfest hemma hos mig och Peter och det blev faktiskt väldigt lyckat, tack allihopa! :) måste göras om!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, känns som att dagen bara rinner iväg och jag gör inte ett skit, men det är som vanligt på söndagar.. Det är dagen man ska ta det lugnt på! LOVE IT!



Mer bilder från igår kommer när jag hittar sladden till kameran men jag bjuder på dom här så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0