all night long

Godkväll, klockan börjar närma sig halv elva och det är snart dags att gå och lägga sig, känner att ögonen inte är med mig alls idag.. Har nu varit duktig och skrivit rent mina saker som ska in imorn.. Skönt att få det klart innan lovet så man slipper tänka på det och bara njuta av ledigheten!

Ikväll har jag varit ute och övningskört med pappa, körde lite överallt och testade olika vägar.. Och jag tycker faktiskt att det går bra, pappa tycker också det.. Visst, ibland kan det bli så att man kanske inte ser någon liten tant som ska över gatan men vad gör det?  haha. nej jag bara skoja.. sånt får ju inte hända!

Får se vad som händer i helgen, men nu ropar min karl på mig så det är bäst att rusa dit, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0