it feels like home

Nu var man hemma efter en dag på vingåker, eller jag kom hem för drygt en timme sen men hamnade framför tv:n där det var Ghost Whispers (stavning)..

Jag kan varken säga att vingåker är bra eller dåligt, visst det finns mycket grejer och speciellt mycket jeans men samtidigt tycker jag inte att det inte finns så mycket annat, halva vinåker är fullt med kostymer vilket faktiskt inte lockar mig speciellt mycket så.. ja, jeans är bra men inte så mycket mer.

Själv hittade jag ett par Tiger Jeans, grymt cool färg som jag inte sett att någon annan har, så det var bra!

Dock hoppas jag att dom sitter bättre på mig än vad dom gör på den tagna bilden, haha!

Imorgon hoppas jag på en fika med kusin som jag saknar fruktansvärt mycket, det var grymt längesen vi träffades så nu är det på tiden att vi gör det!

Gossip girl ropar på mig, xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0