it's friday

Oj, nu var det längesen jag skrev men den dagen jag skulle ge mig på att skriva så var det något fel på blogg.se och då gav jag upp sen har jag bara inte haft tid!
Äntligen fredag, vilket är likamed underbart. I kväll ska jag och Peter hem till pappsen och äta med våra barndomskompisar, var grymt längesen man träffade och såg dom så det ska bli både kul och spännande.

Under veckan har det inte hänt någonting speciellt alls, i Onsdags var jag och Peter hos mamma, käkade och kollade fotbollen och sen sov vi även kvar, så underbart att träffa lilla mamsen. love u!
Får se vad som händer i helgen, något kul hoppas jag!

Nu måste jag se till att fixa skolan igen, inte hamna efter och inte skita i lektioner osv.. Det får bli ett slut på det, blir bara jobbigt i slutänden iallafall, jag mår dåligt över det och mamma och pappa blir oroliga över hur det egentligen går i skolan, så nu ska jag försöka ta tag i det igen och fixa allt. Har faktiskt varit duktig idag och stannat kvar och pluggat, gjorde några uppgifter på information & layout så att jag hamnade ifatt, inte för att jag låg så mkt efter med lite kanske..

nu väntar det kalla och regniga vädret på mig där ute, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0