rubrik?

Halloj, här sitter jag vid datan igen med min ursköna morgonrock! Vaknade för ett tag sen då jag direkt hoppade in i duschen och nu väntar jag på att Ella ska komma, ska nämligen hjälpa henne och plugga lite.
Får se vad dagen har mer att bjuda på, Peter och hans jobbarkompis kommer hem tillsammans efter jobbet, hur ska jag stå ut? haha, hoppas det blir kul. lääääängtar som fan tills imorn!

Igår var vi på Martin Stenmark, han var fortfarande grymt snygg även om han varit snyggare förut men vafan, han börjar ju bli gammal.. bilder kommer när ella kommer ;)


Efter Tuna park åker jag och älskling hem, vi kollade på en debatt på ettan om skönhetoperationer var okej eller inte.. Alla hade sina olika åsikter.. Själv tycker jag att det kan vara okej till en viss gräns och inte så som alla kändisar håller!

Ouuuups, nu måste jag kila.. hällde precis ut ett glas vatten på soffan och hela golvet!
Löööööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0