tisdagtisdagtisdag

Nu är två dagar av skolan avklarad, vilket betyder att det bara är tre dagar kvar och sen är det lov, underbart! skolan funkar bättre och jag har varit grymt duktig idag, slutade vid elva och är fortfarande kvar i skolan därför att jag har pluggat klart allting som har med samhällskunskap att göra, som egentligen ska vara klart på fredag men skönt att få det avklarat. bra va? (y)

Helgen har varit underbar, i fredags var vi hos pappa där vi åt världens godaste mat som han har beställt, det var fint upplagt och supergott. Trevligt att träffa de gamla barndomskompisarna också, alla har verkligen förändrats vilket kanske inte är så konstigt eftersom att det var några år sen jag såg dom senast.
I lördags kom Mange, Linda, Anton och Tom över då vi satt och snackade om allt och inget och vi spelade även Geni som jag hatar mest av allt i hela världen, jag kan inte en enda fråga och skämmer bara ut mig men det är ju bra att jag får folk att skratta iallafall, haha!

Ikväll vet jag inte vad som händer mer än att jag ska kolla på desperata hemmafruar, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0